Lindhasbilder

Halva semestern är avklarad!

Av Lindha . - 2017-07-14 16:55

Jag startade min vecka med det efterlängtade kennellägret! Varje år när det är slut längtar man i 51 veckor till och hoppas tiden ska gå snabbt 😊 I år var jag helt ensam och med handen på hjärtat var det rätt skönt 👌 😅 Skönt att bara få fokusera på sitt 👍 Hoppas nu inte André läser detta 😄 
Kennelveckan i sig har varit toppen, maten, folket och alla goa Demoner!!
Träningen i sig känner jag mig rätt besviken över. Det handlar enbart om att jag inte litat på min hund eller att jag stått upp för min hund, det är ändå jag som känner honom bäst. Jag måste våga lita på min kunskap! 
Men jag är jäkligt stolt över komplimangen; Du för fram Jekyll väldigt bra ( att han är en redig hund har nog inte undgått någon jag kört skydd på 😂 ).


Vi avslutade lägret på lördag em likt andra år och då begav vi oss till Oskarshamn. Där skulle färjan ta oss till Gotland mitt i natten. Vi vaknade upp på söndag morgon runt 9:30 👍. Efter lite shopping åkte vi vidare mot Ljugarn där vi skall tillbringa 14 dagar ☀. Startade söndagen med familje kalas. Då vi var på olika håll när Lussan fyllde så blev det tårta och presenter här på Gotland 😊.

 

       

Vi har hunnit med lite utflykter runtomkring på ön. Dock inte allt för mycket då vädret verkligen varit toppen, vid strålande solsken vill man inget annat än sola och bada 👌☀. Även dåren har fått bada dagligen och han är supernöjd. 

      

Nu laddar vi för en sista vecka på Gotland 👍. Och det kommer innebära Kneippbyn ( lekland/vattenland för barn 🙄) en tur till Fårö, kanske någon mer Visby tripp och hoppas att jag oxå skall hinna klämma in lite spår i Gotländsk terräng, den är även den unik. Undrar hur man ska hinna allt när vädret ska bli så bra, man måste ju sola så man blir bränd 😅.

 

Lussan har sin kompis med familj på besök på Ljugarn, skönt med lite sällskap 🤗.

   

 

Ja det verkar inte bättre 😛 det får avsluta denna bloggen så länge! 🤗

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Skapa flashcards